vrijdag 21 oktober 2016

DIY baby // Marta Majewska // Princess Misia




Maantje Piet is helemaal in de ban van letters
We maakten uit het mooie DIY baby boek al haar letters

In het nieuwe boek van Marta Majewska // Princess Misia 
vind je allerlei toffe knutselprojecten
die je ook prima kunnen voor niet babies ;-)

Wil jij ook aan de slag? Laat een comment achter en wie weet win jij DIY baby!
Volgende vrijdag trek ik een winnaar!

DIY baby
Marta Majewska
Davidsfonds Uitgeverij
ISBN 9789059088078

19 opmerkingen:

Annis zei

Wst super leuk! Voor mijn 'verse' baby Ronja van 4 weekjes en voor mijn grote baby Lotta van 2,5 jaar doe ik graag mee!

georgina zei

Lijkt me een superleuk boek.
Maantje Piet is duidelijk Fan!

jikke zei

Leuk cadeau voor m'n verjaardag op vrijdag 28/10 en genoeg te knutselen voor onze Jipjoris van 2,5 maand

Eline van der meer zei

Heel erg leuk!

Liesbet Rombaut zei

Wat leuk! Mijn dochtertjes van 2 en 4 houden ook zo van knutselen.

miekequilt zei

Lijkt me een enig boek. Met drie (kleine) kleinkinderen ben ik altijd op zoek naar inspiratie en ideeën. Dus als ik het zou winnen, zou ik er erg blij mee zijn.

Alet Venhuizen zei

Altijd in voor leuke knutselideeen. Ik doe graag mee. X

Sarah zei

Wat een leuk filmpje! Zo mooi Maantje Piet die al haar letters beplakt. Heel tof!
Ik waag graag een kansje, ziet er een mooi boek uit. Fijn weekend!

jokemijn zei

Die trotse blik in de laatste seconde is onbetaalbaar :) Zou een leuk cadeautje zijn nu mijn zoontje net thuis is na een aantal weken op neonatologie. Fijn weekend, Daan!

Wapiti zei

Fijn! Ik waag een kans...

Alfonsiene zei

Mooi! Een nieuw knutselboek is hier altijd welkom :)

Jessica zei

Lijk me wel leuk! Altijd leuk om zelf iets te maken voor een nieuw wonder!

Sabrina zei

Ja leuk!

Sabrina zei

Ja graag, lijkt mij een heel leuk boek :D

Sabrina zei

Ja graag, lijkt mij een heel leuk boek!

Vera zei

Oei nog net op tijd voor dit leuke boek weggevertje :-) ik Doe n gokje

Groetjes vera

Anoniem zei

Ik doe graag mee! Over tien weken verwachten wij ons eerste kindje, dus nog juist de tijd om iets moois te maken:-)

Johanna

Anoniem zei

Wat een lief leuk geweldig boek! Ik loot graag mee omdat ik heel graag zelf kraamkadootjes maak!

Unknown zei

Ik ben bezig met zwanger worden. Lijkt mij straks super leuk om dingen te maken voor de kleine. :)