vrijdag 28 januari 2011

DWZI - Gedichtendag



In plaats van rekenen
mocht Elvis een gedicht schrijven

Er woont een trol
er woont een trol
in het grote trollenhol
In het grote trollenhol
ligt een drol
die drol heeft de trol gelaten
Zijn vrouw heeft hem verlaten
Sindsdien is hij een ontzettende mopperkont
en heeft een ongelooflijke grote mond met taal
en maakt een hoop kabaal




Iedere vrijdag Deze Week zag ik ...
Medetekenaars staan in de sidebar!







Branden jullie ook een kaarsje op je blog
voor Roos en haar familie?
Laten we veel Bloglichtjes aansteken!



19 opmerkingen:

Ingrid zei

ha Daan, mooi van de kaarsjes, een aantal mensen (waarondre ik hebben van de week ook een lichtje gebrand)Hoe meer Licht hoe beter..

Dutch Apple zei

Ook hier brand het kaarsje op de blog, zo mooi hoe Blogland meeleeft met Roos.

Warme Groetjes!

Annemiek zei

Mijn kaarsje brandt ook nog steeds. Hoe meer hoe warmer!

Fien zei

Elvis heeft het!
Mijn DWZI van deze week is voor Roos, een blogkaarsje zal ik ook aansteken, wat een narigheid.

Vonne zei

Blijkbaar heeft Elvis ook op school indruk gemaakt met haar gedicht want de jongens vertelden er al over in de auto! Stoer!
en zonder blog brand ik toch een kaarsje voor Roos...
liefs,
Vonne

Redeker zei

geweldig gedicht over de trol!!
en kaarsje brand in ieder geval al vanuit mijn hart naar Roos toe!!
heeft iemand haar adres? ik wil haar graag een kaartjes sturen!

en Daan, ik sta nog niet op je lijst...! ik zal mijn lijst ook compleet maken! ik heb ook nog niet iedereen erop staan!

fijn weekend!!

Unknown zei

Heerlijk!

vervlogen dagen zei

Een dichter als dochter. Da's ook veel beter dan een (be) rekenende dochter! Heb Roos een kaarsje over de mail gestuurd, hoop dat het mailadres klopt. Alle goede gedachten helpen vast een beetje.

Marjo zei

Hier brandt ook een kaarsje op tafel..
Wat een pracht gedicht!

Eline Du Mongh Photography zei

oooh zo mooi!!

Gedichten gewoon zo rustig !!!

Liene zei

Wat een grappig en knap gedicht! Hier gaat vanavond ook een kaarsje aan!

sarah zei

Fijn, elvis als een echte op gedichtendag! (wordt dat eigenlijk ook in nederland gevierd op die dag?)
Ik zie vele kaarsjes op de blogs en ook onze warme gedachten gaan naar roos en haar gezin...al kennen we ze niet, maar vlammetjes zijn Krachtig.

Barbaramama zei

Gaaf om te zien dat dochterlief net zo goed met taal lijkt te zijn als haar vader!

Echt een prachtig gedicht!

Nienke Weick zei

Schrijftalent!
Het zou ook zo een liedje kunnen worden.

Goh.
Van wie heeft ze dat? ;-)

(Ik ga ook een kaarsje branden.)

Saskia zei

Geweldig trollengedicht, zonder een vrouw in huis zijn het gewoon viezerds!
xoxox

(Heb een kaarsje op mijn blog aangestoken.)

anna zei

Op zo'n school had ik moeten zitten, een gedichtje i.p.v. rekenen en dat pakt heel goed uit bij Elvis zo te zien :) knap hoor!

/
ja,ze is sinds ik het heb gelezen niet uit mijn gedachten geweest..

Jolanda zei

prachtig gedicht!

(zal vandaag ook een lichtje branden, deze vlam kan en mag niet uitgaan)

Verwonderland zei

Humor maakt zelfs de donkerste dagen een beetje lichter!
En wie krijgt er nu geen lach op z'n mond door deze dichter?

Ik wil morgen ook beginnen met een DWZI tekening; vind het zo'n leuk initiatief!

Daan zei

Leuk dat je meedoet! Ik zet je in de lijst! Tot morgen.