vrijdag 4 september 2009

RoodKapje wordt Wolf

Little Red RidingHood becomes Wolf






28 opmerkingen:

Knofje zei

Heb jij dat gemaakt?! Wauw, zó ontzettend mooi, lief, schattig, etc.etc. SUPER!
En dat Wolfje is de kers op de taart - wat heeft ie toch een knuffelbaar gezichtje ;)

Daan zei

Nee, niet zelf gemaakt, mijn breikunsten gaan nog alleen maar rechtdoor ;-)
Het was een Heel Fijn Kado van een Lieverd en eindelijk past het! Kom maar op met die Herfst ;-)

Anoniem zei

dat staat hem goed!
wat een Lieverd! (ook de brei(st)er)

Zo'n mooie Roodkapje-Wolf heb ik nog nooooit gezien.

NOVY zei

Práchtig!
(Het enige lichtpuntje in deze plotselingen herfst: Loïs kan haar Peruaanse vest aan.)

Marieke zei

Steeds als ik een foto van Wolf op je blog zie, denk ik: Waaaaat een mooi mannetje!!! Het vestje trouwens ook mooi hoor ;-)

hinke zei

jeetje wat een prachtige ogen!

groetjes Hinke

Edje zei

Wat een lief menneke!
En o ja, ook een heel mooi vestje!

sanneke zei

En wat staat dat rood 'm goed!

Greetje zei

:D

Elly zei

óo wat is ie mooi

Tine zei

Jouw model is anders ook niet mis! En dat jasje staat hem prachtig!

la lune dans le ciel zei

en français ,le "petit chaperon rouge" !joli !joli !

Octavie zei

Oooch, kijk dan toch! En die grote blauwe ogen daarbij! Ik kreeg gisteren zo'n fijn zelfgebreid babymutsje van iemand. Dat zijn zulke leuke dingskes.

;) zei

Cute "petit chaperon rouge" ! Thanks... we don't see a wolf walking around ;)

Maartje zei

ohw dat kuiltje in z'n wang! heeft ie er aan beide kanten één? wil je 'm even in z'n wangetjes knijpen voor me daan?

liset zei

PRACHTIG! En die ogen.. mooi!

Cisca zei

Oh, wat is hij mooi... En zo groot ineens. Geen baby meer, maar een peuter. Kan ik Kobus vast aan melden als potentiele huwelijkskandidaat? ;-)

jane zei

too too adorable. did you make the sweater? love the color! besos-jane

Onne zei

Wat een mooi vestje! En dan ook nog zo'n mooi, stralend kind er in.

Sandra zei

wat een lief wolfje.

ton zei

Little red Riding Hood,
you sure are looking good,
you're everything the blue eyed Wolf could want...

missvanham zei

wat een scheet is wolf toch!
en Prachtige kijkers.

sjadiwa zei

zo je kunt wel zien op wie die lijkt. Leen en ik vonden het precies je vader. leuk hoor. Maar het is een prachtig menneke gr. Sjanie

Daan zei

@ Cisca: dan moet dat mooie Kobusje wel hierheen komen want mijn menneke gaat niet zo overzee, dat mag niet van zijn moeder ;-)

@ Jane, no i didn't knit it myself, i wish i could!

@ Sjanie, dat vindt opa vast mooi om te horen (Wolf heet officieel Wolf WILLEM, naar zijn opa ;-)

Daan zei

en Sjanie: ze hebben ook hetzelfde kapsel ;-)

sjadiwa zei

hahaha leuk dat zelfde kapsel. maar ik wist dat hij zo heette hoor, onze oudste kleinzoon is ook vernoemd naar de opa's en de jongste naar de overgrootvaders.

Mirre zei

Door zo'n Wolf laat je je toch met plezier verslinden. alhoewel ik denk dat deze Wolf een voorkeur heeft voor bananen.. jammer hoor.

Palmer and Co zei

Oh! Oh! Oh!!