dinsdag 14 april 2009

Kunst voor boven het bed

Door Rover Bambam Maria Rot 



10 opmerkingen:

Elly zei

Prachtig ;-)
dat moet je bewaren

NOVY zei

Bambam.....heet ie écht Bambam?
(En heet Elvis Pebbles?)

Daan zei

Yep Rover Bambam Maria

en Elvis is Elvis ;-)

sanneke zei

Rover Bambam Maria Rot, niet met de knuppel maar met het potlood in de aanslag! :) Wat een bijzondere hoeden hebben zijn mannetjes. Of wacht, misschien zijn het wel robots!

Barbaramama zei

Wat een kunstenaar die Rover Bambam Maria Rot!

moeke Vera zei

Hé, mijn dochtertje is 13 dagen jonger dan jouw zoontje en haar kopvoeters zijn niks in vergelijking met zijn kunstwerken. Echt prachtig! Om te bewaren! Bij gelegenheid post ik er ook eens op mijn blogje.

Susan zei

Het lijkt een heel verhaal! En kijk die consentratie!

Daan zei

@ Sanneke; het zijn zwarte pieten(mutsjes): het kunstwerk heet:
Sinterklaas, heel veel pietjes en één skelet.

@ moeke Vera: wat leuk, ik kom ook bij jou kijken!

knofje zei

Ah, zwarte piet. Tuurlijk, je ziet het overduidelijk aan de mutsen!

sanneke zei

Ik dacht al, ik mis wat, zo net na de Pasen, maar nu weet ik wat het was: Sinterklaas met heel veel pietjes en één skelet! Leuk, dat Rover ook zo'n tekenaar is. Nisse is net zo(ik keek al, zelfde sterrenbeeld? Maar nee, Nisse is een maand ouder dan Rover). Vandaag kwam S. uit school rennen naar haar vader met wie ik stond te kletsen, zwaaiend met tekeningen: 'Pap, moet je kijken, heb ik van Nisse gekregen!' Die vader wist niet hoe hij het had. 'Ja maar...dit zijn échte mensen op die tekeningen.Hoe kan Nisse dat tekenen??' 'Echte Pippi's!', verbeterde Nisse hem. S. kan net koppoters tekenen.
Onze zonen zijn kunstenaars!